Uw mening telt

De manier waarop wij met patiënten omgaan is de kracht van Instituut Verbeeten. Niet de patiënt, maar de mens komt bij ons op de eerste plaats. We luisteren naar onze patiënten en hun naasten én gaan met hen in gesprek. De ervaringen die onze patiënten met ons delen gebruiken we om onze zorg steeds verder te verbeteren.
De patiënt en wij, we doen het samen.

Hoe deelt u uw ervaring met ons?

U kunt op verschillende manieren uw ervaringen met ons delen:

  • Patiënttevredenheidsonderzoek (PTO)
  • Focusgesprek
  • Zorgkaart Nederland

Patiënttevredenheidsonderzoek
Wij vragen onze patiënten regelmatig om deel te nemen aan een onderzoek of enquête. 

Focusgesprek
Wilt u uw ervaring over de zorg en service van Instituut Verbeeten delen met medepatiënten en met ons? Dan nodigen we u van harte uit voor deelname aan een focusgesprek.

Een focusgesprek is een groepsgesprek met patiënten onder leiding van een gespreksleider. Een focusgesprek heeft geen vast onderwerp. Het is aan de deelnemers van het focusgesprek om de voor hen belangrijke onderwerpen in te brengen. De gespreksleider heeft de mogelijkheid dieper door te vragen. Bij het focusgesprek zijn geen medewerkers van Instituut Verbeeten aanwezig.

Wij organiseren jaarlijks een aantal focusgesprekken in Verbeeten Tilburg, Verbeeten Breda en Verbeeten Den Bosch. Voor ieder focusgesprek vragen wij minimaal zes en maximaal tien patiënten.

U kunt deelnemen aan een focusgesprek als u:

  • Op de geplande datum van het focusgesprek wordt behandeld in Instituut Verbeeten. 
  • Niet langer dan drie maanden vóór de geplande datum van het focusgesprek bent behandeld in Instituut Verbeeten, of een onderzoek hebt gehad.

Zorgkaart Nederland
Deel uw ervaring over de zorg die u hebt gehad in Instituut Verbeeten en schrijf een waardering op Zorgkaart Nederland.

Zorgkaart Nederland is een product van Patiëntenfederatie Nederland. Ván patiënten vóór patiënten. Meer weten over Zorgkaart Nederland, of uw waardering schrijven? Kijk op www.zorgkaartnederland.nl

Klachten
Hebt u een klacht? Vind meer informatie op deze pagina.