Nieuw telefoniesysteem: efficiënter, flexibeler en klaar voor de toekomst
Communicatie in beweging
Met de overgang naar een nieuw telefoniesysteem maakten we een noodzakelijke stap in de modernisering van onze telefonie. Met teams die verspreid werken over drie locaties én regelmatig onderweg of vanuit huis actief zijn, is een betrouwbare, centrale en flexibele bereikbaarheid cruciaal. Niet alleen voor de veiligheid en continuïteit van onze patiëntenzorg en een goede bereikbaarheid voor onze patiënten, maar óók voor een efficiënte interne samenwerking tussen collega’s.
Elevate Cloud Communicatieplatform
Na een grondige analyse en vergelijking van verschillende opties, kozen we voor de implementatie van het Elevate Platform – een schaalbare, veilige en toekomstbestendige oplossing die volledig inspeelt op de eisen van een dynamische ziekenhuisomgeving. Dit platform voldoet tevens aan strenge SOC 2 compliance-eisen en garandeert daarmee dat onze data veilig en volgens de hoogste standaarden wordt verwerkt.
Samenwerking met Telematch
De implementatie van het nieuwe platform werd uitgevoerd in samenwerking met Telematch.
Dankzij de inzet en samenwerking van collega’s uit de organisatie en leverancier Telematch is de overgang naar het nieuwe systeem soepel verlopen.
Klaar voor de toekomst
Onze medewerkers zijn mobieler, beter bereikbaar en hebben meer controle over hun eigen bereikbaarheid. Voor patiënten en externe partijen is de toegang tot ons instituut vereenvoudigd. Kortom, we kunnen onze patiënten, verwijzers en collega’s nóg beter van dienst zijn.
