DEZE WEBSITE MAAKT GEBRUIK VAN COOKIES

Door de onlangs ingetreden cookiewetgeving zijn wij verplicht u te informeren over het gebruik van cookies op deze website. Deze website plaatst cookies van Google Analytics om de gebruikerservaring te verbeteren.

U dient aan te geven of u onze cookies accepteert.
Voor meer informatie kunt u onze disclaimer raadplegen.

Cookies toestaan Geen cookies toestaan

Klachten

Elke medewerker van Instituut Verbeeten doet zijn of haar uiterste best om u zo goed en prettig mogelijk te helpen. Toch kan het ondanks deze inspanningen gebeuren dat u ergens ontevreden over bent. Als u niet tevreden bent over het onderzoek of de behandeling, over de aanwezige voorzieningen of over een van onze medewerkers: vertel het ons!

Sorgconsulenten handen

 

  

 

 

 

 

 

Er zijn verschillende manieren om uw klacht te uiten.
De beste manier is om het probleem te bespreken met de persoon die u daarvoor verantwoordelijk acht, uw arts of een van onze medewerkers. Bent u na uw gesprek met deze persoon niet tevreden of wilt u uw klacht niet rechtstreeks met hem of haar bespreken, dan kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris van Instituut Verbeeten.

Klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris luistert naar uw verhaal en informeert u over de klachtenregeling in Instituut Verbeeten. Zij helpt u en de persoon of afdeling waartegen de klacht zich richt met het oplossen van de klacht. De klachtenfunctionaris kan onduidelijkheden ophelderen of bemiddelen tussen u en de betreffende medewerker.

Ook als u geen verdere actie wilt ondernemen, maar toch met iemand wilt praten, kunt u terecht bij de klachtenfunctionaris.

Bereikbaarheid
U kunt het digitale klachtenformulier invullen. De klachtenfunctionaris neemt daarna telefonisch of per email contact met u op.

Een afspraak met de klachtenfunctionaris kunt u maken bij de hoofdreceptie van Instituut Verbeeten in Tilburg.
Telefoon 013 - 594 77 77.